სასკოლო პროექტი: დავიცვათ დედამიწა ჩვენი ხელებით"

2025-2026 სასწავლო წლის აქტივობები

10.10.2025 კომპანია ,,ჯორჯიან უეთერ ენდ ფაუერი" ინიციატივით სსიპ ქალაქ თბილისის N126-ე საჯარო სკოლაში ჩატარდა მდგრად განვითარებაზე ორიენტირებული სასწავლო პროექტი: „წყლის ყოველი წვეთი ძვირფასია“.💧 პროექტში მონაწილეობა მიიღეს X -XI კლასის მოსწავლეებმა. 🤝 მადლობა პარტნიორებს: GWP – Georgian Water and Power და ეკოხედვა – Ecovision, რომ ჩვენთან ერთად ქმნით უფრო გაცნობიერებულ და მზრუნველ თაობას! გეოგრაფიის პედაგოგი: ეკატერინე გოგოლაძე
14.10.2025 🟢🌱 საქართველოს ეროვნული ბოტანიკური ბაღის საგანმანათლებლო ეკოპროექტი:„ნიადაგის კვლევა: მართვა და მონიტორინგი“ 📋 პროგრამის მიზანი:მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლება ნიადაგის შესახებ, რომელიც საჭიროებს დაცვასა და მდგრად გამოყენებას ეკოსისტემური სერვისების უზრუნველსაყოფად. პროექტის ფარგლებში განხორციელდაშემდეგი ნაბიჯები: 1. მინი ლექცია: „ნიადაგის კვლევა: მართვა და მონიტორინგი“ 2. პრაქტიკული სამუშა; 3. ბოტანიკური ბაღის დათვარიელება.
18.10.2025 📋მინი პროექტი: მოსახლეობის ძირითად მახასიათებლებზე მუშაობა, ნიგერია- დემოგრაფიული აფეთქება. მე-10 კლასი პრეზენტაციაში ნათლად ჩანს: • ნიგერიაში, ბუნებრივი მატების გამომწვევი მიზეზები; • მეურნეობა და პერსპექტივები მოსახლეობის მდგომარეობის გაუმჯობესების მიზნით; • მათ მიერ შემუშავებული დემოგრაფიული ანალიზი და დემოგრაფიული პოლიტიკა. . 20.10.2025 მინი პროექტი მე-7 კლასში საკითხი: დაკარგული კუნძული; გეოგრაფიული კოორდინატები მიზანი: Paint და https://mapmaker.nationalgeographic.org/- პროგრამის დახმარებით მოგზაურობის მარშრუტის შედგენა. პროექტზე მუშაობის დროს ეტაპობრივად დამუშავდა შემდეგი ქვეცნებები: პარალელი; მერიდიანი; გრძედი; განედი; გრადუსთა ბადე; გეოგრაფიული კოორდინატები; აზიმუტი; ჰორიზონტის მხარეები (ჩრ. სამ. აღ. დას.) ლანდშაფტი; გეოგრაფიული ობიექტები: მწვერვალები ( კილიმანჯარო; ტუბკალი); ვულკანი; კონცხი (კეთილი იმედის); უდაბნო (საჰარა); სავანა; სრუტე (გიბრალტარი; მაგელანი); კუნძული (მადაგასკარი; აღდგომის); მთები (ატლასი); რიფტული რღევა; ტბა (ნიასა); მდინარე(ნილოსი); ქალაქი (გლაზგო). მოგზაურობის მარშრუტი შედგენილია ჟიულ ვერნის ნაწარმოების „ კაპიტან გრანტის შვილები“ მიხედვით.
25.11.2025 კომპლექსური დავალება - გეოგრაფიაში კლასი - მე-11 საკითხი - თბილისის ურბანიზაცია და ფსევდო ურბამიზაცია; პროდუქტი - ინფოგრაფიკი. ინფოგრაფიკში ხაზგასმით წარმოსაჩენი საკითხები: 1. თბილისში ერთდროულად ურბანიზაციისა და ფსევდოურბანიზაციის გომწვევი მიზეზები; 2. როგორ გარდაქმნა ბუნებრივი გარემო მოკლე დროში ურბანიზაციამ; 3. ურბანიზაციისა და ფსევდოურბანიზაციის სამომავლო შედეგები.
27.11.2025 გეოგრაფიული კვლევა და ანალიზი მე-8 კლასში 📋 კლასტერი - მასალის გრაფიკული ორგანიზების ფორმაა და გვეხმარება თვალსაჩინო გავხადოთ და სქემის სახით დავაფიქსიროთ აზროვნების ყველა ის პროცესი, რომელიც ამა თუ იმ თემის განხილვის დროს წარმოიშობა. მეთოდის გამოყენების დადებითი მხარე: შესაძლებელია დიდი მოცულობის ინფორმაციის დამუშავება; იწვევს მოსწავლეთა დაინტერესებას და პროცესში ჩართვას;ხელს უწყობს ისეთი უნარების განვითარებას, როგორიცაა: ვარაუდების გამოთქმა, კითხვების დასმა, პროგნოზირება, მნიშვნელოვანის გამოყოფა, მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა, დასკვნების გაკეთება, ანალიზი, შეფასება. 🤝 კლასტერი N1- ამაზონის ნოტიო ეკვატორული ტყეების გაქრობის რეალური საფრთხე. 🌱
კლასტერი N2 შინაგანი და გარეგანი ძალების მოქმედების გავლენა კორდილიერების მთების წარმოშობასა და განვითარებაზე.
05.12.2025 მინი პროექტი მე-11 კლასში საკითხი - ,,ისლანდია ერთ-ერთი მდგრადად განვითარებადი ქვეყანა" კომპლექსური დავალების პირობა:ისლანდია ყინულისა და გეიზერების, ვულკანური წარმოშობის კუნძულოვანი ქვეყანა მაღალგანვითარებული და ბედნიერი ქვეყნების ათეულში ყოველწიურად შედის. თქვენ, როგორც გაეროს განვითარების პროგრამის მონიტორინგის ექსპერტმა, ეროვნულ დონეზე, შეისწვლეთ მასალა „რატომ არის ისლანდია განვითარებული და ბედნიერი ქვეყანა“ იხ. ვიდეო მასალა https://www.youtube.com/watch?v=D8HdB64Uzgw და შუალედური შეხვედრისთვის ინფოგრაფიკი მოამზადეთ. თქვენ მიერ შექმნილ ინფოგრაფიკში ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: • ისლანდიის ბუნების - ადამიანის - მეურნეობის ურთიერთკავშირი (გეოგრაფიული გარემოს გავლენა ადამიანთა საზოგადოებაზე - რაოდენობა, სამეურნეო საქმიანობის ტიპი); • მდგრადი განვითარების ძირითადი მიმართულებების ურთიერთკავშირი: ეკონომიკური (მშპ ერთ სულ მოსახლეზე; დასაქმების სტრუქტურა), სოციალური (ცხოვრების ხარისხი, დონე), გარემოსდაცვითი (ერთ-ერთი ყველაზე ეკო-მეგობრული ქვეყანა მსოფლიოში); • ფაქტორები, რომელიც გავლენას ახდენს ბედნიერების ინდექსზე. ინფოგრაფიკის შესაქმნელი ლინკები: https://cacoo.com/ https://visual.ly/product/infographic-design https://piktochart.com/ https://www.mindonmap.com/ka/blog/how-to-make-infographic/
პროექტი - „იაზროვნე გლობალურად, იმოქმედე ლოკალურად”. კლასი:-X-XI

Комментариев нет:

Отправить комментарий