კ ო ნ ფ ე რ ე ნ ც ი ა
2019 წლის 8 მაისს ქ. თბილისის N 126 საჯარო სკოლის მე- 10 მეორე და მე-10 მესამე კლასის მოსწავლეებმა, წარმოადგინეს პროექტის დასკვნითი ჩვენება, თემა : ,,ვიცნობდეთ აზიის ქვეყნებს". სადაც დადგმული სცენარის, მაკეტისა და საინტერესო ინფორმაციით გაგვაცნეს აზიის სახელმწიფოების: იაპონიის, ინდოეთის, შრილანკისა და ჩინეთის კულტურა სარიტუალო წეს-ჩვეულებებით. აღნიშნული ქვეყნების შერჩევა მოხდა მათი სურვილის მიხედვით.
2019 სასწავლო წლის 25 აპრილის
ქ. თბილისის N126 საჯარო სკოლის მე-91 კლასის მოსწავლეების
მიერ წარმოდგენილი პრეზენტაცია. თემა: ,,გავეცნოთ საქართველოს კუთხეების ისტორიას“.
კ ო ნ ფ ე რ ე ნ ც ი ა
2019 სასწავლო წლის
12-13-14
მარტს ქ. თბილოსის N126 სკოლის მე-10 პირველი, მე-10 მეორე და მე-10 მესამე კლასის მოსწავლეების მიერ ჩატარებული პრეზენტაცია. თემა:
,,გავეცნოთ ევროპის ქვეყნების ისტორიას".
“.
თავისუფალი გაკვეთილი
2018 წლის 20 მარტს სსიპ ქ. თბილისის N126 საჯარო სკოლის მე-8 კლასის მოსწავლეებისა და ამავე სკოლის გეოგრაფიის პედაგოგის ე. გოგოლაძის ხელმძღვანელობით ჩატარდა ბულინგის საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით - თავისუფალი გაკვეთილი. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით ნახეს ვიდეო ფილმი სადაც ასახული იყო მოსწავლეების დღევანდელი მდგომარეობა სკოლებში. მოხდა ფილმის განხილვა, იმსჯელეს პრობლემურ საკითხებზე და ერთობლივად ეძებდნენ პრობლემის დაძლევის გზებს.
ვიდეო ფილმი
პრეზენტაციები
სსიპ ქ. თბილისის N126 საჯარო სკოლის მე-9 პირველი,
მე-9 მეორე და მე-9 მესამე კლასების პრეზენტაციები გეოგრაფიაში.
მე-7 კლასის კონფერენცია
,,ქუთაისის ისტორიულ-გეოგრაფიული ღირშესანიშნაობები"
18 მაისს თბილისის N126 საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლეებმა დამრიგებლის ეკა გოგოლაძის ხელმძღვანელობით ჩაატარეს კონფერენცია თემაზე: ,,ქუთაისის ისტორიულ-გეოგრაფიული ღირშესანიშნაობები" , სადაც მოსწავლეებმა აღწერეს: სათაფლიის პრეისტორიული ხანის კარსტული გამოქვაბული, ასევე გელათისა და მოწამეთას სამონასტრო კომპლექსები. კონფერენციის ჩატარების მიზეზი გახლდათ, 29 აპრილს ქუთაისში გნხორციელებული ექსკურსია. ( გეგმა იხილეთ ჩემი სადამრიგებლო კლასის ექსკურსიის გაჯეტში).
კონფერენცია დედამიწის დღესთან
დაკავშირებით
ინიციატივის ხელმძღვანელები:
თბილისის N126 საჯარო სკოლის გეოგრაფიის პედაგოგი: ეკატერინე
გოგოლაძე
და VII-კლასის მოსწავლეები
თემის სახელწოდება: ,,დარგე მომავლის ხე“
კონფერენციის
მიზანი:
მოსწავლემ უნდა იცოდეს რა ბუნებრივ გრემოში ცხოვრობს, რა ზიანი შეიძლება მიაყენოს გარემოს ადამიანის ამათუიმ მოქმედებამ, როგორ შინარჩუნოს და დაიცვას ბუნებრივი გარემო. გაიგოს რა არის მთავარი და მნიშვნელოვანი ამ ქვეყნისათვის. იზრუნოს აქტიურად ქვეყნის განვითარებაზე და პატივი სცეს მას. მოუაროს ბუნებას და ზოგადად გარემოს, იცოდეს როგორ დაიცვას გარემო, როგორ არ დააზიანოს ის. ასევე მიუთითოს სხვებს თუ როგორ უნდა დაიცვან ბუნება. ყოველივე ეს ხელს შეუწყობს სამოქალაქო და ეკოლოგიური ცნობიერების ჩამოყალიბებასა და საზოგადოების წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გააზრებას.
გეოგრაფიასთან კავშირით მოსწავლეებმა უნდა
შეძლონ ეკოლოგიური პრობლემების გადაჭრა არსებული სიტუაციიდან გამომდინარე და გააკეთონ დასკვნა მასზე, რომ ყველა
ადამიანს აქვს უფლება იცხოვროს ჯანსაღ გარემოში სუფთა გარემო მათი უფლებაა, ხოლო დედამიწის დაცვა - ყველა ადამიანის მოვალეობაა.
კონფერენციის
სამომავლო შედეგები:
- მოსწავლეები ისწავლიან
ინფორმაციის დამუშავებას, გამოუმუშავდებათ კვლევითი და მაღალი
სააზროვნო უნარები;
-ამაღლდება მოსწავლეების ცნობიერების
დონე, კერძოდ ისინი გააცნობიერებენ ზგემ-ის მნიშვნელობას, შეძლებენ
გაიგონ რა არის მთავარი და მნიშვნელოვანი ქვეყანაში და მიიღებენ ისეთ
გადაწყვეტილებებს, რომელიც სასარგებლო იქნება ჩვენი ქვეყნისთვის, იზრუნებენ
მის განვითარებაზე და პატივს სცემენ მას;
- მოუვლიან ბუნებას, გარემოს,
ეცოდინებათ როგორ დაიცვან და არ დააზიანონ იგი, ასევე სხვებსაც მიუთითებენ იგივეს,
რაც დაეხმარებათ დამოკიდებულებებისა და ღირებულებების ჩამოყალიბების
პროცესში. ერთობლივად გადაჭრინ პრობლემებს, იმუშავებენ ინდივიდუალურად და
ჯგუფურად.
კონფერენციის
მიმდინარე მსვლელობა:
1.ნაბიჯი: მოსწავლეებმა საკუთარი
პრეზენტაცია და სლაიდები წარუდგენეს
აუდიტორიას, სადაც აღწერილი ჰქონდათ დედამიწის
დაბადება და მასზე
ადამიანის ზემოქმედება;
1. დარგე მომავლის ხე
2. ატმოსფერო
3. პოლარული ციალი
4. სიცოცხლე დედამიწაზე
5. დედამიწის აგებულება
6. კონტინენტების დახასიათება
8. ბუნება
7. ბუნები აღწერა
9. ცეცხლი, წყალი, მიწა, ჰაერი
10. ადიამიანის მიერ ბუნების ათვისება
11. მოსალოდნელი საფრთხეები
12. წყლის დაბინძურება
2. ნაბიჯი: პრეზენტაციის შემდეგ მასწავლებელი
მოსწავლეებს აჩვენებს ხუთ წუთიან
ფილმს: ,,გარემოს
დაბინძურება“;
3. ნაბიჯი: ფილმის შემდეგ მასწავლებელი სვამს კითხვებს:
ზოგადი: როგორ ფიქრობთ, რამ გამოიწვია დედამიწის დაბინძურების მაშტაბური ზრდა?
შინაარსობლივი: როგორ
გავაუმჯობესოთ და უფრო უსაფრთხო გავხადოთ ჩვენი გარემო?
თემატური: როგორ წარმოგიდგენიათ მომავალში დედამიწის ეკოლოგიური მდგომარეობა?
საქართველოს ლამაზი ბუნება
4. ნაბიჯი: დასკვნით ნაწილში მასწავლებელი სიტყვიერად აჯამებს ბავშვების მოსაზრებებს და აფასებს მათ განმავითარებიელ და განმსაზღვრელი შეფასებით.
შეფასების რუბრიკა
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-3
|
2-1
|
|
მონაწილეობს დისკუსიის პროცესში, გამოთქვამს აზრს
და ასაბუთებს მას
|
ყოველთვის მონაწილეობს დისკუსიის პროცესში, გამოთქვამს აზრს
და ასაბუთებს მას
|
ხშირად მონაწილეობს დისკუსიის პროცესში, გამოთქვამს აზრს
და ასაბუთებს მას
|
იშვიათადმონაწილეობს დისკუსიის პროცესში, გამოთქვამს აზრს და ასაბუთებს მას
|
ცდილობს მონაწილეობა მიიგოს დისკუსიი სპროცესში, გამოთქვას
აზრი
და დაასაბუთოს მოსაზრება
|
უჭირს მონაწილეობა დისკუსიის პროცესში, გამოთქვამს აზრს მაგრამ ვერ ასაბუთებს
მას
|
სვამს შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად
დისკუსის პროცესის სრულყოფისთვის
|
ყოველთვის სვამს შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად დისკუსის
პროცესის სრულყოფისთვის
|
ხშირად სვამს შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად დისკუსის პროცესის
სრულყოფისთვის
|
იშვიათად სვამს შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად დისკუსის
პროცესის სრულყოფისთვის
|
ცდილობს დასვას შეკითხვები აზრების დასაზუსტებლად დისკუსის პროცესის სრულყოფისთვის
|
უჭირს შეკითხვებiსდასმა აზრების დასაზუსტებლად
დისკუსის პროცესის სრულყოფისთვის
|
დისკუსიის თემას არ სცილდება
|
დისკუსიის თემას არ სცილდება
|
დისკუსიის თემას იშვიათად სცილდება
|
დისკუსიის თემას ნაწილობრივ სცილდება
|
ცდილობს არ გასცდეს სადისკუსიო თემას
|
ხშირად ცდება სადისკუსიო თემას
|
თანამშრომლობს თანაკლესელებთან,
იცავს დისკუსიის წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლესელებთან იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლესელებთან იცავს დისკუსიის წესებს
|
იშვიათად თანამშრომლობს თანაკლესელებთან, იცავს დისკუსიის წესებს
|
ცდილობს ითანამშრომლოს თანაკლესელებთან და იცვას დისკუსიის წესებს
|
უჭირს თანამშრომლობა თანაკლესელებთან,
და ვერ იცვას დისკუსიის წესებს
|
კ
კონფერენციის მსვლელობა
Комментариев нет:
Отправить комментарий